GoodDay Hospitality: betrouwbare & flexibele service en receptie diensten

GoodDay Hospitality: betrouwbare & flexibele service en receptie diensten

Professionele service managers voor uw woonaccommodatie en kantoorgebouw

Hospitality service voor woonaccommodaties

Woon je in een serviceflat of andere gezamelijke woonaccommodatie, dan verwacht je een goede service van de receptie/huismeester.
De service managers van GoodDay Hospitality Services zorgen ervoor dat bewoners zich veilig, comfortabel en op hun gemak voelen in hun woonomgeving.
Door vriendelijke verwelkoming, door efficiënte afhandeling van vragen en verzoeken, door goede en flexibele service.
Bewoners boeien en binden, dat vinden wij onze taak. Met oog voor detail en klantgerichtheid zorgen wij ervoor dat de omgeving prettig, veilig en schoon blijft.

Full reception service voor kantoren en verzamelgebouwen

De eerste indruk is bij de receptie. Onze receptionisten verstaan de kunst van het warm verwelkomen, vriendelijk te woord staan en efficiënt en proactief helpen van uw medewerkers en bezoekers.

Wij ondersteunen op diverse gebieden:

  • receptie
  • gastenontvangst
  • bemensen telefooncentrale
  • planing & verzorging vergadercentrum
  • catering voor gasten

Dit kan zowel op vaste basis als op tijdelijke basis bij grote drukte, vakanties of afwezigheid van uw vaste medewerkers.
U kunt rekenen op een betrouwbare en flexibele samenwerking.

GoodDay Buildings

Sinds 2013 zijn onze service managers actief in prachtige kantoorgebouwen.
Waar u ons kunt spotten? In de inspirerende en indrukwekkende locaties De Calypso, 44 Floors, Schiecentrale in Rotterdam, de Kortenaer in Den Haag en de Atlas Arena en 900Mahler (Zuidas) in Amsterdam.

GoodDay verzorgt opleiding en begeleiding

Onze service managers zijn ervaren mannen en vrouwen met de juiste opleiding en werkervaring die wij zelf werven. Voorafgaand aan elke opdracht worden ze door ons opgeleid zodat ze uitmuntende service kunnen leveren. Gedurende de opdracht is er regelmatig begeleiding en komen wij ook op de locatie kijken hoe het gaat.
Onze servicestandaard is hoog, u kunt van ons de beste service managers verwachten.

GoodDay Hospitality Services Hostesses

Hospitality is iets magisch, de servicegerichtheid is voelbaar, zonder zichtbaar te hoeven zijn.
Zakelijk, professioneel en met internationale allure, dat garanderen wij bij GoodDay Hospitality Services.

Professionele en klantgerichte service medewerkers

Is uw locatie hip & happening of juist formeel en zakelijk? Wij maken de perfecte match tussen de service medewerker en de uitstraling die verwacht wordt.

Uiteraard zorgen wij voor de juiste kleding en begeleiding.

Al onze service medewerkers zijn getraind op proactief handelen, het maken van vriendelijk oogcontact en het verlenen van uitmuntende service.

“Hire for attitude, train for skills”

GoodDay-Hospitality-Services

voor beurzen, congressen en evenementen

Perfecte match met uw organisatie

GoodDay medewerkers (mannen en vrouwen) zien dienstbaarheid als hun missie. Dienstbaarheid als onderscheidend vermogen. Het onderscheid zit ‘m in oprechte interesse, in het keer op keer maken van connectie met de gast, dat maakt de GoodDay-er een hartverwarmende gastgever.
Omdat wij hen trainen, kennen wij hun ervaring en affiniteit. Dus kunnen wij een perfecte match maken, precies passend bij uw vraag.

Met een ruim bestand van actieve en ervaren medewerkers, verspreid over heel Nederland, kunnen wij opdrachten overal in Nederland snel en adequaat uitvoeren.

De service van GoodDay Hospitality Services gaat verder

Onze ambitie? U dié service bieden, die leidt tot een resultaat ver boven uw verwachting. De GoodDay medewerkers zorgen ervoor dat het onverwachte een uitzonderlijke ervaring wordt. Excellente service met plezier bezorgen, maakt dat een gewone dag voor de gast een bijzondere dag wordt.

GoodDay vindt, bindt en boeit haar eigen medewerkers, die met veel passie en plezier hun werk doen. Hun enthousiasme is aanstekelijk en zal zowel hun eigen collega’s (de ambassadeurs van de organisatie) als de gasten doen raken. Ze worden gekenmerkt door een ongekende levenslust, een uiterst positieve houding, energie en zin om te werken.